poniedziałek, 11 lipca 2011

Kolejne rozdanie i trochę koloru w brzydką pogodę...

Hejka:)
Chciałam Was zaprosić na rozdanie u Basia8212, trzeba przyznać, że paletka Sleek kusi niesamowicie;) Kto wie może się uda;)))


PS. Nie mam pojęcia co się dzieje z tą pogodą, ale lata to nie przypomina. Prawie połowa lipca zleciała a może były ze dwa ładne dni :/ Kiedy nie spojrzę za okno to widzę szare i pochmurne niebo...eh...żeby było trochę bardziej kolorowo wstawię fotki z mojego ogródka ;)




Pozdrowionka:)

6 komentarzy:

  1. Ładny ogródek...a u mnie śliczna pogoda....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. super rozdanie! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie ! ♥ pod tym linkiem więcej informacji ♥ http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zobacz co można wygrać !!
    pozdrawiam !!!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka ;*
    Bysia z .. welcome-to-realityy.blogspot.com
    Ciekawy post jak i blog ;*
    Bd wpadać częściej ;)
    a tym czasem zapraszam do mnie ;*
    Liczee na miły komentarz ;*
    Zaobserwujesz ??> To dla mnie bardzo ważne ;P
    Zrobie tosamo .;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ogrodek.
    Wróciłam z blogiem. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow actually a huge post. I like this.I just passed this onto a colleague who was doing a little research on that. And he actually bought me lunch because I found it for him. Overall, Lots of great information and inspiration, both of which we all need!
    jeux de jewel

    OdpowiedzUsuń