czwartek, 30 czerwca 2011

ST. Ives Morelowy Peeling Głęboko Oczyszczający - recenzja

Witajcie:)
Dzisiaj będzie recenzja morelowego peelingu do twarzy ST.Ives (150ml).


Peeling ten jest do każdego rodzaju skóry. Nie wiem jak sprawdza się u osób z innym rodzajem skóry, ale ja mam skórę suchą i jak najbardziej mi odpowiada.

Producent zapewnia nas o:
  • głębokim oczyszczeniu i złuszczeniu
  • gruntownym usunięciu martwych komórek naskórka
  • przywróceniu gładkiej i promiennej cery


Moja opinia:
Z moją cerą ten peeling robi cuda (oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa). To o czym zapewnia nas producent jest  prawdą. Cera po użyciu tego produktu jest wygładzona, promienna i taka jakby lżejsza ;). Ma bardzo przyjemny, naprawdę ładny zapach.Po użyciu tego produktu odczuwa się taką prawdziwą czystość. Dobrze mi się go rozprowadza, nie podrażnia skóry. Jestem z tego peelingu bardzo zadowolona. Wcześniejsze peelingi, których używałam nie robiły z moją skórą absolutnie nic a po użyciu tego produkty widzę znaczną poprawę w wyglądzie mojej skóry. Jestem pewna, że byłoby jeszcze lepiej gdybym używała go częściej i w sposób bardziej regularny, ale niestety z tą regularnością u mnie różnie bywa;). Nie mniej jednak za każdym razem gdy moja skóra robi się już taka szara, matowa, zapchana, jednym słowem nieładna, używam tego peelingu, nakładam dużą warstwę kremu Ziaja i na drugi dzień moja cera jest nie do poznania. Wygląda świeżo, promiennie i jest gładka. Peeling jest bardzo wydajny i niedrogi ( w Rossmanie około 12-14zł, dokładnie nie pamiętam bo swój kupowałam jakiś pół roku temu).
Ogólnie rzecz biorąc gorąco polecam! Sama na pewno kupię go ponownie jak tylko skończy mi się ten co mam.

Pozdrawiam i do następnego:))

5 komentarzy:

  1. jest ok ale rewelacyjny chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie twierdzę, że jest rewelacyjny, ale jak dla mnie póki co najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  3. jest najlepszy ...ale u nas juz nieosiągalny...jesli możesz poprosze o zakup 2sztuk....Bez niego nie umiem żyć, ha,ha

    OdpowiedzUsuń
  4. moje namiary gg 7909983 beatkam1@tlen.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń